۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
تنها مینی لودر خاورمیانه در پارکینگ خاک می خورد
در گفتگو با بازار؛

تنها مینی لودر خاورمیانه در پارکینگ خاک می خورد

قائمشهر- رضایی، تولیدکننده دستگاه مینی لودر گفت: بدون آوردن هیچ مشابه خارجی این دستگاه که از آن به عنوان شاهکار مهندسی دنیا یاد می شود، در داخل روستا بومی سازی شد ولی در پارکینگ منزل خاک می خورد.

رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تولید دستگاه زنجیره ای و مینی تراکتور اظهار داشت: روستای کروا به عنوان روستای نخبگان استان معرفی شده و با همت نخبگان موفق به تولید پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات شدیم.

وی با اشاره به تولید دستگاه باغکت زنجیره ای تی ۳۵۰ افزود: مینی لودر از دستگاه های مدرن و روز دنیا است و آمریکا ادعا کرده که این ماشین نشاکار مصنوعی را به کسی نمی فروشد درحالی محققان این روستا اقدام به بومی سازی و ساخت آن در داخل کردند بدون آن که هیچ نمونه خارجی از آن در کشور وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: دستگاه مینی لودر بسیار کاربرد در حوزه راهسازی، شهرسازی، کشاوررزی، گوبرداری دارد و شاهکار مهندسی است و موفق شدیم آن را در داخل روستا بسازیم.

رضایی یادآور شد: می توان از دستگاه مینی لودر در جاهای کوچک نظیر زیرزمین، پارکینگ، تونل و غیره کار کرد و نمونه خارجی آن ۳.۵ میلیارد تومان قیمت دارد و توسط محققان روستا با یک پنجم قیمت بومی سازی شده است.

این محقق با اشاره به اینکه این دستگاه در خاورمیانه اولین دستگاه است، به گیرودارها و بروکراسی های اداری گفت: این دستگاه همچنان در پارکینگ منزل خاک می خورد و نتوانستیم آن را ثبت کنیم و برای تولید انبوه آن نیازمند حمایت مسئولان و متولیان امر هستیم.

کد خبر: ۱۵۳٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha