۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
کم‌فروشی در همدان بی پاسخ نمی ماند| نصب پرده برای قصاب سابقه‌دار
سرپرست تعزیرات حکومتی همدان:

کم‌فروشی در همدان بی پاسخ نمی ماند| نصب پرده برای قصاب سابقه‌دار

همدان - سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از برخورد قاطع با کم‌فروشی در همدان خبر داد و گفت: یک قصابی به خاطر تقلب در وزن گوشت و مرغ و سابقه تخلف پلمب و سردرب مغازه پرده نصب شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، مرضیه یونسی از برخورد قاطع با کم‌فروشی در همدان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با توجه به شکایت‌های مکرر شهروندان مبنی بر تقلب در وزن گوشت و مرغ و داشتن سابقه تخلف یک واحد قصابی در همدان پلمب و نصب پرده شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده تخلف برای این واحد توسط بازرسان جهاد کشاورزی گفت: به محض وصول پرونده در کمترین زمان با آن رسیدگی خواهد شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با تاکید بر اینکه تعزیرات حکومتی با متخلفان با قاطعیت برخورد خواهد کرد و در صورت لزوم پروانه واحد نیز لغو خواهد شد، افزود: به هیچ وجه با متخلفان مماشات نخواهیم کرد و تکرار تخلف باعث برخورد شدیدتر نیز خواهد شد.

وی عنوانکرد: پل ارتباطی ما تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir است و شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تخلف‌ها را با ما درمیان بگذارند تا به موقع برخورد و رسیدگی شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha