۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
آغاز مرمت جاده های روستایی استان یزد/سفر به ییلاقات تسهیل می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

آغاز مرمت جاده های روستایی استان یزد/سفر به ییلاقات تسهیل می‌شود

یزد- نادریان زاده، مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد از انجام عملیات مرمت جاده های روستاهای شهرستان های مهریز، بهاباد و تفت که بر اثر اجرای خطوط گاز و عملیات گازرسانی نیاز به مرمت دارد، خبر داد.

علیرضا نادریان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار در پاسخ به مطالبات مردمی برای مرمت جاده های روستایی برای سفر به ییلاقات به ویژه در تابستان گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد از راه های حفاری شده جاده های روستایی شهرستان مهریز و ۶۰ درصد از راه های روستایی نیازمند مرمت شهرستان بهاباد که در اثر عملیات گازرسانی تخریب شده، مرمت شده و عملیات اجرایی مرمت جاده های روستاهای شهرستان تفت هم در دست اقدام است.

وی افزود: در بخش میانکوه شهرستان مهریز به عنوان روستاهای ییلاقی و خوش آب و هوای استان، عملیات مرمت در روستای منشاد به پایان رسیده و در روستای گل افشان در حال انجام است و عملیات مرمت جاده های روستای دره میانکوه به علت انجام حفاری برای اصلاح شبکه آب شرب، متوقف شده است و به محض اتمام و آزادسازی، ادامه می یابد.

تامین اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد، اعتبار کل برای مرمت حفاری‌های اجرای خطوط گازرسانی در راه های روستایی استان را برای تمام روستاها ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در آینده نزدیک شاهد اتمام عملیات مرمت و بهسازی جاده های روستای استان با توجه به افزایش سفر به ییلاقی در فصل گرم سال خواهیم بود.

وی با توجه به درخواستهای مردمی برای تسریع در اجرای این عملیات، کندی در اجرا در برخی از مسیرها را ناشی از انجام عملیات بهسازی شبکه شرب و سپس مرمت اصولی آسفالت عنوان کرد و افزود: با توجه به تامین اعتبار عملیات مرمت به سرعت انجام خواهد شد و جاده ها برای سفر به ییلاقات در فصل گرم سال به زودی آماده می شوند.

کد خبر: ۱۵۳٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha