۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
آغاز پویش «لبخند احسان» در مناطق محروم استان اصفهان
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اصفهان خبر داد؛

آغاز پویش «لبخند احسان» در مناطق محروم استان اصفهان

اصفهان - حاجی رحیمیان، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از آغاز اجرای پویش لبخند احسان در مناطق محروم استان اصفهان خبر داد.

تورج حاجی رحیمیان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به رسالت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در رسیدگی به مناطق محروم جامعه اظهار داشت: پویش لبخند احسان در مناطق محروم استان اصفهان به منظور ارایه خدمات مطلوب استان اصفهان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این خدمات کاملا به شکل رایگان است، ابراز داشت: در مرحله اول خدمات دندانپزشکی در یکی از روستاهای شهرستان بویین میاندشت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال آغاز شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت های این نهاد ریشه کنی فقر است، خاطرنشان کرد: مهمترین راهکار برای رسیدن به این هدف اشتغال آفرینی به خصوص برای زنان سرپرست خانوار است.

بنیاد برکت بازوی اجرایی مهم ستاد اجرایی است
وی بنیاد برکت را بازوی اجرایی مهم ستاد اجرایی برای رسیدن به این هدف دانست و گفت: تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال زایی و کارآفرینی برای زنان سرپرست خانواده در مناطق محروم سطح کشور به بهره برداری رسیده است.

حاجی رحیمیان خاطرنشان کرد: توانمندسازی روستاییان یکی از دیگر مهمترین برنامه های این نهاد انقلابی است تا با استفاده از مهارتهایی که می آموزند از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری شود.

ایجاد فرصت های شغلی محلی و توسعه مهاجرت معکوس
وی افزود: سرمایه گذاری برای توانمندسازی بنگاه های اقتصادی، ایجاد فرصت های شغلی محلی و توسعه مهاجرت معکوس، کمک به توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار از طریق مشارکت های مردمی، توجه ویژه به امور زیربنایی و همچنین فقرزدایی و کمک به فرزند فقرزدایی از جمله مهمترین وظایف و کارکردهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان اصفهان بوده است که این موارد در سال جاری در حال پیگیری و انجام است.

کد خبر: ۱۵۳٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha