۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
میزان تولید پساب در ۵ تصفیه خانه زنجان ۵۷ هزار متر مکعب است
مدیر نظارت بر ارتقاء و اجرای تصفیه خانه های زنجان:

میزان تولید پساب در ۵ تصفیه خانه زنجان ۵۷ هزار متر مکعب است

زنجان- غلامی، مدیر نظارت بر ارتقاء و اجرای تصفیه خانه های استان زنجان گفت: میزان تولید پساب در ۵ تصفیه خانه استان زنجان بیش از ۵۷ هزار متر مکعب در شبانه روز است.

امیر حسین غلامی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه سرمایه گذاری در بخش فاضلاب است.

وی با بیان اینکه توانستیم قراردادهای خوبی همچون فایناس و بیوتی در بخش سرمایه گذاری در سطح استان اجرا کنیم اظهار کرد: در این راستا دانش فنی در این خصوص را داشتیم.

مدیر نظارت بر ارتقاء و اجرای تصفیه خانه های استان زنجان به ظرفیت‌ تولید پساب از ۵ تصفیه خانه‌ استان زنجان اشاره کرد و گفت: میزان تولید پساب در این تصفیه خانه ها ۵۷ هزار متر مکعب در شبانه روز است.

غلامی تاکید کرد: بیشترین میزان تولید پساب در تصفیه خانه شهر زنجان اتفاق می‌افتد که ۵۰ هزار متر مکعب در شبانه روز تولید پساب دارد که قابلیت استفاده در بخش صنعت را دارد.

وی ابراز کرد: در مجموع بیش از ۸۰ درصد تولید پساب برای صنایع مصرف می‌شود.

مدیر نظارت بر ارتقاء و اجرای تصفیه خانه های استان زنجان افزود: استان‌های دیگر هم در این زمینه وارد شدند ولی شرکت آب و فاضلاب استان پیشرو است و محدودیت منابع آب احساس می‌شود و ما به سمت خشکسالی هستیم و کاهش بارندگی را داریم استفاده از از پساب هاب فاضلابی هر روز بیشتر احساس می‌شود.

غلامی تصریح کرد: استفاده در صنعت قبلاً مورد اقبال صنایع نبود و در این راستا سه قرار داد با شرکت شهرک‌های صنعتی، راشا کاسپین و فولاد البرز غرب بسته شده است.

کد خبر: ۱۵۳٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha