۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
نرخ افزایش عوارض شهری در گرگان تعدیل می شود
عضو شورای شهر گرگان:

نرخ افزایش عوارض شهری در گرگان تعدیل می شود

گرگان- گرزین، عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: نرخ افزایش عوارض شهری در گرگان حتما تعدیل خواهد شد و طبق توافق و تصمیمی که با سازندگان رسیده‌ایم، عمل می کنیم.

ناصر گرزین در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: توافقی را با سازنده ها در بحث مصوبه عوارض داشتیم و قرار بود آن را اجرایی کنیم لذا مصوبه جدیدی داشته که فرمانداری آن را نپذیرفت و آن را به شورای حل اختلاف فرستادیم که هنوز پاسخی داده نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مصوبه قبلی را تا تاریخ یک تیرماه تمدید کرده بودیم که هم اکنون یک ماه دیگر تمدید شد و منتظر هستیم تا جواب شورای حل اختلاف بیاید در آن صورت توافقی را که در زمینه تعدیل قیمت‌ها با سازندگان و انبوه‌سازان داشتیم، اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: مصوبات شورا باید در فرمانداری تایید شود و در دوره قبل سرپرست فرمانداری آن را نپذیرفت و ما با اصرار آن را به شورای حل اختلاف فرستادیم.

گرزین ادامه داد: نرخ افزایش عوارض حتما تعدیل خواهد شد و طبق توافق و تصمیمی که با سازندگان رسیده‌ایم، عمل می کنیم.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان یکسری خواسته‌های را داشتند که قرار شد در قیمت منطقه ای ها تغییراتی لحاظ شود و اگر نظر شورای حل اختلاف مثبت هم نباشد باید دوباره مانند همین روش(تمدید مصوبه) عمل می کنیم اما امیدواریم که فرمانداری آن را تایید کند.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان توضیح داد: در قیمت منطقه ای ها، مصوبه ما کاهشی بود و آنها تفسیر اشتباه کردند زیرا ما می توانستیم آن را در هر موقع از سال کاهش دهیم و این امر در فرمانداری رد شد و به شورای حل اختلاف رفت.

گرزین افزود: نشستی با مدیرکل شوراها استانداری، آقای علی قلی زاده داشتیم که ایشان هم تأکید کرد باید تغییری در عوارض و قیمت منطقه‌ای ها داده شود.

وی با بیان این که تغییر در عوارض کار سختی بوده ولی در قیمت منطقه ها مشکلی ندارد، گفت: مصوبه اول شورا تا یک تیرماه بود که تا آن تاریخ افزایشی در قیمت منطقه ای ها نداشته باشیم و بر اساس قیمت سال ۱۴۰۰ عمل کنیم که هم اکنون در شورای حل اختلاف رفته و هفته گذشته هم آن را از آن تاریخ تا یکم مردادماه تمدید کردیم.

کد خبر: ۱۵۳٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha