۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۹
طلب ۲۰ میلیارد تومانی مخابرات گلستان از مشترکان| ۶۸۰ روستا اینترنت خانگی دارند
مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان خبرداد؛

طلب ۲۰ میلیارد تومانی مخابرات گلستان از مشترکان| ۶۸۰ روستا اینترنت خانگی دارند

گرگان- شهمرادی، مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان گفت: شرکت مخابرات گلستان ۲۰ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد که یک سوم آن از دستگاه های دولتی است.

غلامعلی شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: شرکت مخابرات گلستان ۲۰ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد که یک سوم آن از دستگاه های دولتی است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان با بیان این که ۳۰ درصد از خطوط تلفن واگذار شده به مردم استان فاقد کارکرد است، افزود: هر خط تلفن حدود سه میلیون تومان برای مخابرات هزینه توسعه دارد.

وی بیان کرد: در کسب و کارهای مجازی رتبه خوبی داریم و ۱۰ شهر برای قابلیت توسعه بالاتر و ارتقاء شبکه انتخاب شده که یکی از آنها گرگان است.

شهمرادی اضافه کرد: بیش از ۹۵ درصد از روستاهای استان اینترنت پر سرعت دارند و این امر اقدام بزرگی بوده که انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان افزود: مصرف اینترنت در زمان شیوع کرونا سه برابر شد و برای ظرفیت‌سازی آن امکانات زیادی ایجاد شد.

وی عنوان کرد: در نقاط گردشگری، بومگردی ها و غیره باید اینترنت پرسرعت داشته باشیم و ۶۸۰ روستا از هزار و پنج روستای استان کددار بوده و دارای اینترنت خانگی هستند که عدد قابل توجهی است.

شهمرادی اضافه کرد: گلستان در مصرف اینترنت جزو استان های برتر بوده و از نظر بهینه سازی شبکه موبایل جزو سه استان برتر کشور است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان گفت: افزایش تعرفه در آب، برق، گاز و غیره اتفاق افتاده اما حدود ۱۳ سال است که تعرفه تلفن ثابت تغییر نکرده است.

وی توضیح داد: هر خط ثابت ماهیانه پنج هزار و ۲۰۰ تومان درآمد داشته و ۲۵ هزار تومان هزینه دارد در نتیجه زیان ده بود و نباید تعرفه های بخش تجاری و خانگی مساوی باشد.

کد خبر: ۱۵۳٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha