۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
افزایش عوارض شهری در علی آبادکتول| مسکن مهر «نوده» فعال شد
شهردار علی آبادکتول خبرداد؛

افزایش عوارض شهری در علی آبادکتول| مسکن مهر «نوده» فعال شد

علی آبادکتول- شهردار علی آبادکتول از افزایش عوارض شهری در برخی از نقاط این شهر خبرداد و گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی مسکن مهر روستای نوده آغاز شده است.

محمد کوهستانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با توجه به اینکه شهرداری یک نهاد اجرایی غیردولتی است، مصوبات خاصی در سفر رئیس جمهور نداشتیم ولی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام به شهرداری اعتباری اختصاص یافت.

شهردار علی آبادکتول ادامه داد: در جریان این سفر اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای بهبود پروژه های شهری این شهرستان اختصاص پیدا کرد که در حال تلاش برای اجرایی کردن این عملیات هستیم.

کوهستانی همچنین در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در علی آبادکتول، تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی از شهروندان علی آبادی تحت عنوان خودمالک، اقدام به استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن کرده و قصد احداث مسکن در بافت شهری را دارند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی مسکن مهر روستای نوده آغاز شده است، گفت: عملیات اجرایی مسکن مهر فرهنگیان هم در دستور کار شهرداری قرار داشته و از این طریق طرح نهضت ملی مسکن هم اجرا خواهد شد.

شهردار علی آبادکتول در خصوص عوارض ساختمان هم توضیح داد که این عوارض براساس تورم و مناطق احداث ساختمان دچار افزایش یافته است.

کوهستانی ادامه داد: در برخی از مناطق کمتر برخوردار علی آبادکتول این عوارض به طرز محسوسی افزایش داشته و در برخی مناطق هم هیچ تغییری نکرده است.

وی در خصوص این عدم افزایش عوارض گفت: هدف ما از این کار تشویق سازندگان برای احداث بنا در مناطق کم برخودار شهر است.

کد خبر: ۱۵۳٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha