۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
مدیر عامل بانک مسکن بازنشسته است| جلسه با «رستم قاسمی» در خصوص ادامه کار «شایان»
نماینده مردم خمینی شهر در گفتگو با «بازار»:

مدیر عامل بانک مسکن بازنشسته است| جلسه با «رستم قاسمی» در خصوص ادامه کار «شایان»

نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه مدیر عامل بانک مسکن بازنشسته است و در خصوص ادامه کار او امروز با وزیر راه و شهرسازی جلسه خواهیم داشت گفت: مدارک جدیدی در خصوص بازنشستگی دارم.

بازار؛ گروه راه و مسکن: محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیرعامل بانک مسکن بازنشسته است که این روزها در این خصوص اظهارنظرهایی شده است گفت: مدارک جدیدی در اختیار بنده مبنی بر اینکه مدیر عامل کنونی بانک مسکن با ۳۵ سال سابقه قائدتا بازنشسته است.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر بازنشسته باشد قائدتا باید از مدیر عاملی بانک مسکن کنار برود ادامه داد: قطعا این افراد که بازنشسته هستند طبق قانون باید کنار بروند. یعنی طبق قانون از ادامه کار در محل و محیط کار باید منع شوند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که با این حساب تا الان مدیر عامل بانک مسکن تخلف داشته است؟ ادامه داد: به هر حال امروز در جلسه ای که با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی خواهم داشت این مطلب را با او در میان خواهم گذاشت.

نقدعلی پیشتر با بیان اینکه اسناد و مدارکی در مورد زمان استخدام و بازنشستگی شایان مدیر عامل بانک مسکن پس از ۳۵ سال فعالیت اداری به دست بنده رسیده است خاطر نشان کرد: قبلا هم گفته ام و الان هم باز تکرار می کنم که منتظر ارائه پاسخ قانع کننده بانک مسکن، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت راه و شهرسازی هستم چرا که در غیر اینصورت این موضوع را از مراجع ذیربط و قضایی پیگیری خواهم کرد.

کد خبر: ۱۵۳٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha