۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
سازمان تعزیرات حکومتی، حلقه آخر زنجیره نظارت بر بازار است
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی:

سازمان تعزیرات حکومتی، حلقه آخر زنجیره نظارت بر بازار است

اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی مهمترین وظیفه دستگاه های ناظر را تامین بازار و نظارت بر توزیع کالا عنوان کرد.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اصلاح یارانه ها تصریح کرد: وقتی یک اتفاق مهم اقتصادی در کشور می افتد، قطعا بازار متاثر از آن می شود و زمینه هایی برای ارتکاب تخلفاتی مثل گران فروشی، کم فروشی، عدم عرضه کالا به قصد گران فروشی و احتکار و همچنین عرضه خارج از شبکه رخ می دهد.

وی مهم ترین وظیفه دستگاه های ناظر را تامین بازار و نظارت بر توزیع کالا عنوان و بیان کرد: در چنین شرایطی که تحولات اقتصادی در کشور رخ می دهد، تامین کالا باید به موقع باشد و مردم احساس امنیت از نظر روانی کنند و بدانند هیچ کالایی در بازار کمبود نداریم که این مهم برای کالاهای اساسی اهمیت بسیار بیشتری دارد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو این سازمان را حلقه انتهایی زنجیره نظارت دانست و اظهار کرد: سازمان تعزیرات نقش اساسی در مقابله تخلفات در حوزه بازار دارد. در این راستا در دو بخش نیازمند تامین نیرو و امکانات بودیم. نخست در بخش نیروی انسانی است تا به عنوان نیروی تعزیراتی فعالیت کنند. خوشبختانه در آخرین روزهای سال گذشته ۱۸۰ نفر از نیروهای تعزیرات، با ارتقاء درجه از طریق آزمون به عنوان رئیس و قاضی شعبه ویژه گشت های مشترک تامین کردیم.

وی افزود: برای جایگزین کردن نیروهایی که ارتقاء یافته اند، باید نیروهای جدیدی نیز استخدام شوند که به دنبال انجام این کار هستیم.

اسفنانی از تامین امکانات در سازمان تعزیرات حکومتی برای انجام بهینه وظایف این سازمان گفت و عنوان کرد: وقتی نیرو و ظرفیت سازمان اضافه شود، طبیعتا امکانات نیز لازم می شود. افزایش تعداد امکانات نیز با قولی که از سوی دولت گرفته شده است، تامین خواهیم کرد تا سازمان تعزیرات در همه بازار نقش فعال و حضور موثر داشته باشد.

کد خبر: ۱۵۳٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha