۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
تعویق در اعمال نرخ های جدید عوارض در گرگان| اصلاح مصوبه در دستورکار شورا نیست
در گفتگو با بازار بیان شد؛

تعویق در اعمال نرخ های جدید عوارض در گرگان| اصلاح مصوبه در دستورکار شورا نیست

گرگان- نورا، عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه در حال حاضر طرحی برای اصلاح مصوبه عوارض ساختمانی در شورا مطرح نیست، گفت: اعمال نرخ های جدید تا مرداد ماه به تعویق افتاده است.

زهرا نورا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: لایحه سال گذشته شهرداری در خصوص افزایش عوارض پروانه ساختمانی با تایید در کمیته انطباق فرمانداری به یک قانون تبدیل شده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: براساس لایحه ای که در هفتم خرداد ماه سال جاری به تصویب رسید فعالان ساختمانی می توانند عوارض خود را با قیمت سال گذشته پرداخت کنند و تا پایان مرداد ماه برای آنها مهلت پیش بینی شده است.

وی با بیان این که در حال حاضر طرحی برای اصلاح مصوبه عوارض ساختمانی در شورا مطرح نیست، افزود: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بر اساس لایحه تقدیمی به شورا تنظیم شده و امکان دخل و تصرف مازاد در آن سخت است.

به گزارش بازار سال گذشته و بر اساس این لایحه ارسالی از شهرداری گرگان به تصویب پارلمان شهری مرکز استان رسید عوارض ساختمانی در شهر گرگان به طور متوسط سه الی چهار برابر افزایش یافت.

افزایش غیرمتعارف عوارض در صنعت ساختمان اعتراض گسترده انبوه‌سازان شده و این موضوع در حال حاضر در شورای مسکن استان گلستان در دست بررسی است.

کد خبر: ۱۵۳٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha