۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
اعزام قریب به ۴۰ هزار زائر از فرودگاه‌های کشور| نخستین اعزام از فرودگاه‌های تهران، کرمان و تبریز
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها خبر داد

اعزام قریب به ۴۰ هزار زائر از فرودگاه‌های کشور| نخستین اعزام از فرودگاه‌های تهران، کرمان و تبریز

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز اعزام ۳۹ هزار و ۶۲۰ زائر خانه خدا از ١۶ فرودگاه کشور به سرزمین وحی از تاریخ ۲۲ خرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا رستمیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره جزییات اعزام حجاج به سرزمین وحی در سال ۱۴۰۱، بیان کرد: اکنون ۱۶ فرودگاه به‌صورت قطعی در خصوص اعزام زائران به عربستان انتخاب شده است و اعزام از فرودگاه همدان در دست بررسی است و در روزهای آینده تعیین تکلیف و اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به فرودگاه‌های اعزام کننده حجاج گفت: فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، اهواز، ساری، یزد، کرمان، اردبیل، تبریز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و شیراز آماده اعزام و پذیرش زائران خانه خدا به عربستان هستند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: نخستین پروازهای زائرین از تاریخ ۲۲ خردادماه از شهرهای تهران و کرمان و تبریز به عربستان برقرار می‌شود.

رستمیان در مورد بازگشت حجاج به کشور گفت :در طی ۱۷ روز از تاریخ ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ تا هفتم مرداد ماه به بازگشت حجاج اختصاص خواهد داشت.

مسئول عملیات حج و مشاور مدیرعامل در امور اجرایی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خاطر نشان کرد : کلیه پروازهای حج سال ۱۴۰۱ توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) انجام خواهد شد.

وی در پایان افزود :فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، اصفهان، اهواز، یزد، گرگان و تبریز بیشترین تعداد پرواز و اعزام و پذیرش زائر را عهده دار هستند.

کد خبر: ۱۵۳٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha