۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
بازار خودرو شرق تبریز با گنجایش ۵۰۰ خودرو در ۲ سالن به بهره‌برداری رسید

بازار خودرو شرق تبریز با گنجایش ۵۰۰ خودرو در ۲ سالن به بهره‌برداری رسید

تبریز- بازار خودرو شرق تبریز در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار، مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این بازار گفت: این بازار در راستای پاسخگویی به نیاز شهروندان شرق تبریز و شهرهای حومه با گنجایش ۵۰۰ خودرو در ۲ سالن سرپوشیده اجرا شده است.

ابراهیم محمدی، افزود: در این بازار خدمات مختلف کارشناسی فنی، تست رنگ، تشخیص هویت، ثبت قولنامه، تعمیرگاه خودرو و خدمات رفاهی و رستوران به خریداران و فروشندگان خودرو ارایه می شود.

وی اظهار داشت: با راه اندازی این بازار از میزان سفرهای غیرضروری درون شهری کاسته می شود و در صورت راه اندازی بخش شماره گذاری خودرو در این بازار تمام مراحل مربوط به خرید و فروش در این مکان انجام می شود.

سخنگوی شورای اسلامی تبریز نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات شورا و شهرداری برای توسعه فضای سبز و کاهش آلودگی هوای این شهر گفت: در این راستا احداث ۴۰ پارک تعریف شده که از این تعداد حدود ۲۲ پارک احداث و به بهره برداری رسیده است.

کریم صادق زاده، افزود: برای اولین بار در این شهر و در این دوره کاربری مسکونی خریداری و به فضای سبز تبدیل شده است و پروژه های مختلفی برای توسعه فضای سبز طراحی و اجرا می شود.

وی با تاکید بر انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر، اظهار داشت: راه اندازی این بازار موجب حذف واسطه ها و برقراری ارتباط رودرو بین خریدار و فروشنده شده و در کاهش قیمت خودروها و ترددهای غیرضروری به داخل شهر نقش به سزایی ایفا می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه نگاه این شهرداری اجرای طرح های اساسی شهری است، گفت: با توجه به اینکه مردم از آلودگی هوا گلایه می کنند این موضوع به دغدغه مدیران شهری و شورا شهر تبدیل شده است و در این راستا پروژه های اساسی طراحی و اجرا می شود.

محمدرضا قربانیان، با اشاره به اینکه فضای سبز به عنوان شش های شهری محسوب می شود، افزود: اجرای این پروژه موجب رفع آلودگی شهری و کاهش ترددهای غیرضروری می شود.

این بازار در کیلومتر ۹ جاده تهران نرسیده به پلیس راه تبریز - میانه واقع است.

کد خبر: ۱٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha