افزایش ۲ تا ۳ برابری تعرفه پستی تکذیب می‌شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

افزایش ۲ تا ۳ برابری تعرفه پستی تکذیب می‌شود

وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه افزایش ۲ تا ۳ برابری تعرفه‌های پست تکذیب می‌شود، از مدیرعامل شرکت پست خواست ظرف ۲۴ ساعت شرایط بازگشت مبالغ مازاد دریافتی از کاربران را فراهم کند.

به گزارش بازار، در پی انتشار اخباری مبنی بر افزایش ۶۰ تا ۱۱۰ درصدی تعرفه‌های پستی، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت: افزایش ۲ تا ۳ برابری تعرفه پستی تکذیب می‌شود.

وی توضیح داد: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار بر این شد که برای خدمات پایه پستی، عادی و سفارشی، تعرفه برای مردم عادی ۲۰ درصد افزایش یابد. این رقم برای حقوقی‌ها و دولتی‌ها افزایش ۵۰ درصدی خواهد بود. همچنین برای خدمات غیر پایه پستی مانند پست ویژه و پیشتاز، تعرفه مطابق حداکثر سقف تورم که حدود ۴۰ درصد است افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: از سال ۹۸ تاکنون تعرفه خدمات پستی تغییر نداشته است.

زارع پور با بیان اینکه اگر ریالی بیشتر از این تعرفه از مردم اخذ شده است بازگردانده می‌شود، به مدیرعامل شرکت پست دستور داد تا طی ۲۴ ساعت آینده سامانه‌ای راه‌اندازی شود تا کسانی که برای پست مرسوله خود، مبلغ بیشتری از میزان مصوب پرداخت کرده‌اند، مابه التفاوت آن‌را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: این سامانه آنلاین باید راه اندازی شود تا شماره مرسوله موردنظر کاربر وارد شده و در صورتی که هزینه بیشتر پرداخت شده بود به مردم بازگردانده شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha