۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به فعالان اقتصادی خراسان جنوبی پرداخت شد
معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی:

۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به فعالان اقتصادی خراسان جنوبی پرداخت شد

بیرجند- بهروزی فر، معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان برای طرح های نیمه تمام به فعالان اقتصادی استان از محل تبصره ۱۸ خبر داد.

محمد بهروزی فر در گفت و گو با بازار با اشاره به طرح هدفمند سازی یارانه ها بیان کرد: امید است با استفاده از این طرح شاخص های رفاه بهبود پیدا کند و افزایش قیمت خرید مردم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد با اجرای طرح بازارها به تعادل های ساختاری و عمومی برسد، افزود: همچنین با اصلاح رفتار عوامل اقتصادی مانند بنگاه ها، مصرف کننده ها و دولت علاوه بر اینکه ساختار بودجه ای و سیاست گذاری اصلاح می شود، وضع عمومی مردم هم به بهتر می شود.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اظهار کرد: امیدواریم با اجرای طرح عدالت که مهم ترین بیت الغزل سیاست های اقتصادی است، تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به تسهیلات پرداختی به فعالان اقتصادی بیان کرد: تبصره ۱۸ مربوط به بهره وری و تسهیلات به بنگاه های اقتصادی بوده و منابع هدفمندی در این تبصره جای می گیرد.

بهروزی فر اظهار کرد: در خراسان جنوبی از محل تسهیلات تبصره ۱۸ و آزاد سازی قیمت هایی که قانون گذار پیش بینی کرده بود، تاکنون هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده است.

وی بیان کرد: حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای طرح های نیمه تمام به فعالان اقتصادی پرداخت شده که امید است اشتغال خوبی ایجاد کند.

بهروزی فر بیان کرد: در ۱۴۰۱ هم هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سهم تبصره ۱۴ که هدفمندی یارانه است به استان تخصیص می دهند که بتوانیم در اختیار فعالان اقصادی قرار دهیم.

کد خبر: ۱۵۳٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha