۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
مبلغ پرداختی بیمه عمر بازنشستگان فولاد افزایش یافت

مبلغ پرداختی بیمه عمر بازنشستگان فولاد افزایش یافت

سرپرست معاونت فنی صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به افزایش چشمگیر مبلغ پرداختی بیمه عمر بازنشستگان گفت: در قرارداد جدید، صندوق فولاد پرداخت حق سرانه بیمه عمر و حوادث بازنشستگان را متکفل شد.

به گزارش بازار به نقل از صندوق بازنشستگی فولاد، محمد مهدی باباخانی در این باره تصریح کرد: در راستای تاکیدات مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد مبنی بر ارتقای خدمات رفاهی صندوق به بازنشستگان و به منظور رفاه حال این عزیزان مقرر شد در قرارداد جدید با شرکت بیمه‌گر، هزینه سرانه بیمه عمر و حوادث بازنشستگان که تا کنون از حساب این افراد کسر می‌شد بر عهده صندوق باشد.

وی افزود: از آنجایی که قرارداد کنونی تا پایان خردادماه است بازنشستگان در فیش حقوقی تیرماه خود مشاهده خواهند کرد که دیگر، حق سرانه بیمه عمر و حوادث بازنشستگان از حقوق ایشان کسر نمی‌شود.

باباخانی همچنین با اشاره به افزایش قابل توجه مبلغ پرداختی بیمه عمر بازنشستگان گفت: آن دسته از بازنشستگان که قرارداد بیمه عمر آنها ۳۰۰ میلیون ریال بود در سال جدید این مبلغ به ۵۰۰ میلیون ریال و آن دسته که قرارداد بیمه عمر آنها ۱۲۰ میلیون ریال بود به ۲۵۰ میلیون ریال افزایش یافت.

کد خبر: ۱۵۳٬۱۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha