۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
رد لایحه افزایش عوارض شهری گرگان در فرمانداری| هیئت حل اختلاف موضوع را بررسی می کند
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

رد لایحه افزایش عوارض شهری گرگان در فرمانداری| هیئت حل اختلاف موضوع را بررسی می کند

گرگان- مقسم، عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این که افزایش عوارض شهرداری اشتباه بود، گفت: این لایحه توسط فرمانداری گرگان رد شده و هیئت حل اختلاف استانداری موضوع را بررسی می کند.

حجت مقسم در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: افزایش چند برابری عوارض شهرداری اشتباه بوده و صدمات زیادی به حوزه ساختمان سازی استان وارد می‌کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان افزود: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص افزایش ساخت مسکن و طرح نهضت ملی مسکن در کشور، ما وظیفه داریم در تسهیل این روند اقدام کنیم.

وی ادامه داد: مصوبه لایحه افزایش عوارض شهرداری نیاز به تحلیل و بررسی بیشتر داشته و باید برای تصویب آن زمان بیشتری صرف می‌شد.

مقسم همچنین تصریح کرد: این لایحه تا آخر خردادماه به تعویق افتاده و در حال حاضر فرمانداری گرگان این لایحه را رد کرده است.

وی افزود: پس از اصرار شورا بر تصویب آن، مصوبه افزایش عوارض شهرداری هم اکنون در هیئت حل اختلاف استانداری گلستان بررسی می‌شود.

مقسم در پاسخ به این سوال که آیا امکان لغو این مصوبه وجود دارد گفت: همه‌ چیز منوط بر پاسخ شورای حل اختلاف استانداری گلستان است.

کد خبر: ۱۵۳٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha