۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی خراسان جنوبی
معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد؛

بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی خراسان جنوبی

بیرجند- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: واحدهای تولیدی استان به صورت مستمر بازدید می‌ شوند.

به گزارش بازار، جواد اشرفی با بیان این مطلب در جریان بازدید از چند واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند خاطرنشان کرد: این اطمینان خاطر را می‌دهم که در فصل جدید خدمتگذاری، شاهد اتفاقاتی از قبیل عدم همکاری برخی ادارات نخواهیم بود.

وی اظهار داشت: هدف بازدید امروز از مجموعه سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، عرض خداقوت به کارکنان این مجموعه و تعدادی از کارخانه‌های مستقر بود و هم اینکه از نزدیک با مسائل، مشکلات و چالش ‌های واحدهای تولیدی آشنا شده در راستای حل آنها گام برداریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در این بازدیدها هدف این است که ضمن آشنایی بیشتر با مشکلات بتوانیم با ارائه راهکارهای مناسب، تصمیم گیری به موقع برای حل مشکلات آنها را در اندک زمان داشته باشیم.

اشرفی متذکر شد: در این بازدید، بیشتر سرمایه گذاران از عدم همکاری مناسب برخی بخش‌ها مانند بانک‌ها گلایه داشتند.

وی ادامه داد: برای رفع این دغدغه، دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، ضمن انجام هماهنگی‌ های لازم با کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، بازدیدی از منطقه ویژه اقتصادی و واحدهای مستقر در آن را ترتیب می دهد تا موارد از نزدیک پیگیری شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه بازدید از واحدهای تولیدی استان به صورت مستمر یکی از مهمترین برنامه‌های سال جاری است، افزود: کارخانه‌های مستقر در مرکز استان و کارخانه‌ های مستقر در شهرستان‌ها ، به صورت مستمر هر هفته و یا هر دو هفته یکبار بازدید و رصد خواهند شد.

اشرفی با ذکر این نکته که به جهت اهمیت موضوع، باید یک کارگروه خاص ویژه منطقه اقتصادی برگزار شود، گفت: باید در حد امکان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی برگزار شود تا مشکلات زودتر به نتیجه برسند.

وی تأکید کرد: دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری به صورت ۲۴ ساعته به روی سرمایه گذاران و تولید کنندگان باز است و با آغوش باز از سرمایه گذاران حمایت می‌کنیم و معتقدیم در گام نخست باید هوای سرمایه گذار بومی را داشت.

به گفته وی؛ دولت به دنبال کار جهادی تحولی است و در این زمینه هیچ مانعی غیر قابل حل نیست.

شایان ذکر است؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از واحد الکترو صدر( تولید ماشین آلات کارخانه جات کاشی و سرامیک)، کارخانه زیگورات( تولید کاشی و سرامیک)، کارخانه آذین چرم خاوران، واحد شالیکوبی برنج، واحد آرمان الیاف و واحد آذران صنعت( هیدروکربن ) بازدید کرد.

کد خبر: ۱۵۳٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha