۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستان؛ تا دوشنبه
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستان؛ تا دوشنبه

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با دستور رئیس جمهور برای تامین مالی خرید تضمینی گندم، کلیه مطالبات گندمکاران خوزستانی تا دو روز دیگر پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد با دستور رئیس جمهور تامین مالی خرید تضمینی گندم صورت گرفته و کلیه مطالبات گندمکاران خوزستانی تا دوشنبه همین هفته تسویه خواهد شد.

ساداتی نژاد با بیان اینکه تاکنون سطح خرید تضمینی گندم بیشتر از پارسال بوده، افزود: در خوزستان که یکی از نخستین استان‌هایی بود که خرید گندم در آنجا انجام شد، سال گذشته یک میلیون تن گندم خریداری شده بود، اما امسال این رقم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تُن افزایش یافت.

وی با قدردانی از زحمات کشاورزان خوزستانی تصریح کرد: تا روز دوشنبه کلیه مطالبات گندم این عزیزان به طور کامل تسویه می‌شود و به دستور رئیس‌جمهور تامین مالی آن انجام شده است.

لازم به ذکر است رئیس جمهور در نشست روز چهارشنبه هیئت دولت، با تاکید بر لزوم پرداخت به‌موقع پول خرید گندم از کشاورزان تصریح کرد: کشاورزان عزیز با تلاش خود امنیت غذایی کشور را تامین می‌کنند و دولت هم به وظیفه خود در خرید تضمینی و پرداخت به موقع آن عمل می‌کند.

کد خبر: ۱۵۳٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha