۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج فارس در پالایشگاه گاز ایلام | فاز دوم راه‌اندازی می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج فارس در پالایشگاه گاز ایلام | فاز دوم راه‌اندازی می‌شود

ایلام- فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به ظرفیت‌های نفت و گاز استان، گفت: هلدینگ خلیج فارس برای راه اندازی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام سرمایه گذاری می‌کند.

سارا فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سرمایه گذاری در میدان نفتی چنگوله، آغاز عملیات فاز دوم پالایشگاه گاز و لرزه نگاری سه بعدی در میدان گازی باباگیر از مهمترین خواسته ها و مطالبات مردم استان ایلام است.

وی عنوان کرد: بررسی و مطالعه برای به مناقصه گذاشتن میدان چنگوله شروع شده به زودی مناقصه برای تعیین سرمایه گذار آن انجام می شود.

فلاحی در مورد انجام فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام نیز بیان کرد: با هلدینگ خلیج فارس تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده که چون پتروشیمی ایلام از این پالایشگاه خوراک دریافت می کند، این هلدینگ برای راه اندازی فاز دوم پالایشگاه از لحاظ مالی مشارکت کند تا این پروژه سریع تر به بهره برداری برسد.

نماینده مردم ایلام بیان کرد: برای انجام لرزه نگاری سه بعدی در میدان گازی باباگیر نیز پس از کار کارشناسی در خصوص آن اعلام نظر نهایی شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی می طلبد که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات مؤثر و قابل توجهی در استان انجام دهند، افزود: در سال«تولید دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» باید از واحدهایی که خط مقدم تولید و اشتغال هستند، حمایت شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha