۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
رشد۴۱ درصدی درآمد شهرداری ها و دهیاری ها از محل مالیات ارزش افزوده در زنجان
مدیر کل امور مالیاتی زنجان خبر داد:

رشد۴۱ درصدی درآمد شهرداری ها و دهیاری ها از محل مالیات ارزش افزوده در زنجان

زنجان-مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان، به رشد بیش از ۴۱ درصدی درآمد شهرداری ها و دهیاری ها از محل مالیات ارزش افزوده درزنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از اداره کل مالیاتی استان زنجان، سید میررضوی، از واریز ۱,۹۲۲ میلیارد ریال عوارض از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به رشد بیش از ۴۱ درصدی واریزی عوارض ارزش افزوده نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: میزان واریزی مدت مشابه پارسال از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان ۱,۳۵۵ میلیارد ریال بود که امسال با جهش بسیار چشمگیر به ۱,۹۲۲ میلیارد ریال رسید.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان، گفت: بیش از ۴۴ درصد واریزی عوارض ارزش افزوده شهرداری شهر زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

رضوی ابراز کرد: میزان واریزی مدت مشابه پارسال از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری زنجان ۵۵۴ میلیارد ریال بود که امسال با جهش چشمگیر به ۷۹۸ میلیارد ریال رسید.

رضوی افزود: با اختصاص درصدی از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، زمینه ایجاد و ساخت پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های شهری فراهم می‌شود و یکی از منابع درآمدی مهم شهرداری‌ها مالیات بر ارزش افزوده است که در این راستا می‌بایست، شهرداری‌ها نیز جهت آگاهی رساندن به مردم، اطلاع رسانی کنند.

کد خبر: ۱٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha