۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
۱۱ هزار ناوگان حمل و نقل کالا در گلستان وجود دارد
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گلستان:

۱۱ هزار ناوگان حمل و نقل کالا در گلستان وجود دارد

گرگان- میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۱۱ هزار ناوگان حمل و نقل کالا در گلستان وجود دارد که هشت هزار و ۵۰۰ مورد آن کامیون ها هستند.

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: وضعیت حمل و نقل کالا در گلستان با نظارت های کامل انجام می شود و جلسات خوبی برای بررسی بر روند حمل و نقل کالاهای استان برگزار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه در حال حاضر زمان برداشت محصولات کشاورزی است، افزود: آمادگی کامل برای جابه جایی این محصولات وجود دارد.

میقانی با اشاره به وضعیت حمل و نقل کالا در گلستان گفت: در حال حاضر ۱۱ هزار ناوگان حمل و نقل کالا در استان وجود دارد که هشت هزار و ۵۰۰ مورد آن را کامیون ها تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: میانگین سن ناوگان حمل و نقل کالا در گلستان ۱۷ سال است و در چند سال گذشته اقدامات خوبی برای تجهیز و به روزسازی این بخش انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بحث واردات کامیون های کار کرده خارجی در کشور آغاز شده و در شهرها بندرگز و گنبدکاووس تعدادی از این کامیون ها به بخش حمل و نقل اضافه شده است.

وی در خاتمه افزود: امیدواریم با اجرای بهتر طرح واردات این کامیون ها شرایط به گونه ای رقم بخورد که بتوانیم کمبوده های این حوزه را جبران کنیم.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha