۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
آغاز پرداخت تسهیلات مردمی سازی یارانه‌ها به دامداران و مرغداران اردبیلی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

آغاز پرداخت تسهیلات مردمی سازی یارانه‌ها به دامداران و مرغداران اردبیلی

اردبیل- رجبی، مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل از آغاز پرداخت تسهیلات مردمی سازی یارانه‌ها به دامداران و مرغداران استان خبر داد.

داود رجبی در گفت‌وگو خبرنگار با بازار، اظهار کرد: بانک کشاورزی بر اساس سیاست‌های ابلاغی از سوی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات ۲ میلیارد ریالی را با نرخ سود ۱۰ درصد به مرغداران و دامداران صنعتی و سنتی استان اردبیل آغاز کرده تا حمایت و پشتیبانی از فعالان این بخش انجام شود.

وی تصریح کرد: در این راستا شعب اعتباری استان اردبیل که مشمول پرداخت تسهیلات مردمی سازی یارانه‌ها هستند، اواخر هفته تا ساعت ۱۸ باز بوده و روز جمعه نیز تا ساعت ۱۳ خدمات خود را برای مراجعین انجام می دهند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل به فعالیت ۲۳ شعبه منتخب بانک کشاورزی در ارائه خدمات به متقاضیان خبر داد و گفت: چهار شعبه در اردبیل در ساعات اعلام شده خارج از وقت اداری خدماتی را به مشتریان ارائه می کنند و از روز شنبه نیز در شعبات تشکیل پرونده به همراه ارائه خدمات متنوع پرداخت تسهیلات به انجام می رسد.

رجبی افزود: تاکنون ۵۹ متقاضی برای دریافت این تسهیلات تشکیل پرونده داده و ۱۰ مورد پرداخت تسهیلات نیز از طریق شعب بانک کشاورزی انجام شده است.

ویی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی تلاش می کند تا با رویکرد سیاست تأمین نقدینگی واحدهای پرورش دام و طیور در قالب دامدار کارت با نرخ سود ۱۰ درصد تسهیلاتی را به واجدین شرایطی که از طریق جهاد کشاورزی معرفی شوند، پرداخت کند.

رجبی اضافه کرد: ما شرایط سهلی را در پرداخت این تسهیلات در نظر گرفتیم تا بعد از ارزیابی و معرفی متقاضیان از سوی جهاد کشاورزی بدون در نظر گرفتن بدهی و چک برگشتی پرداخت این تسهیلات به راحتی انجام شود.

وی بیان کرد: هدف اصلی حمایت از تأمین نهاده‌های کشاورزی در قالب دامدار کارت است که در این شرایط قطعا پشتیبانی ها و حمایت‌های لازم نیز از فعالان بخش دام و طیور به انجام می رسد.

رجبی ادامه داد: منطبق بر سیاست‌های دولت و با هدف رونق‌بخشی به واحدهای تولیدی دام و طیور و تأمین امنیت غذایی در سطح استان این برنامه‌ریزی ها انجام شده تا ما بتوانیم اهداف مورد نظر را تحقق ببخشیم.

مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل گفت: با هدف تحقق طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها حمایت از تولیدکنندگان واحدهای تولیدی دام و طیور از سیاست‌های اصلی وزارت جهاد کشاورزی است که قطعا این حرکت می تواند مثبت و سازنده باشد.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha