۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
توسعه اسکله و خور بندر ریگ با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

توسعه اسکله و خور بندر ریگ با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار

بوشهر- شکیبی نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از توسعه و لایروبی اسکله و خور بندر ریگ با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

محمد شکیبی نسب در حاشیه بازدید از اسکله بندر ریگ در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بندری در شهرستان‌گناوه یک اولویت برای اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است و در این مسیر با جدیت فعالیت داریم.

وی افزود: برای توسعه اقتصاد دریامحور نیاز به بهبود وضعیت اسکله‌ها و توسعه بنادر داریم و در سطح شهرستان گناوه نیز توسعه اسکله و خور بندر ریگ مورد تاکید است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای توسعه اسکله بندر ریگ ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که در نخستین مرحله، ۲۰۰ میلیارد تومان تزریق خواهد شد.

شکیبی نسب تصریح کرد: لایروبی این اسکله به طول ۳ کیلومتر صورت می‌گیرد و یک بازوی سنگی با طول ۲۰۰ متر نیز در راستای جلوگیری از ورود گل و لای بستر رودخانه شور به اسکله، ایجاد می‌شود.

وی ابراز داشت: افزایش سطح ایمنی اسکله و استقرار امکانات اطفاء حریق و تامین مخازن ذخیره آب نیز از دیگر موارد اسکله بندر ریگ است که رفع می‌شود.

شکیبی نسب گفت: پروژه لایروبی خور و اسکله بندر ریگ در راستای شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار اجرایی می‌شود و امیدوارم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

کد خبر: ۱۵۲٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha