۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
بهره‌برداری از ۴ هزارمین طرح اشتغال خانگی با حمایت بنیاد برکت در یزد
با حضور مدیرعامل بنیاد برکت انجام شد؛

بهره‌برداری از ۴ هزارمین طرح اشتغال خانگی با حمایت بنیاد برکت در یزد

یزد- امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل بنیاد برکت، ۴ هزارمین طرح اشتغال خانگی با حمایت بنیاد برکت در یزد بهره برداری شد.

محمد ترکمانه در حاشیه بهره برداری از این طرح در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای حمایت از اشتغال خانگی زنان بی سرپرست و بدسرپرست در رسته های مختلف نسبت به ایجاد مشاغل خانگی در رسته هایی که دارای مهارت هستند، اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: به این ترتیب بانوانی که امکان و فرصت حضور در محیط بیرون برای کار کردن را ندارند، می توانند با ایجاد مشاغل خانگی درآمدزایی کنند.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اعلام کرد: این افراد از سوی تسهیلگرانی که در هر شهرستان در مناطق کم‌برخوردار و هدف در کارگاه های توسعه اشتغال شرکت می کنند، شناسایی می شوند و بعد از ثبت نام برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده و از تسهیلات کم بهره برخوردار می‌شوند.

وی گفت: این افراد قبل از شروع به کار مشمول دریافت آموزش های رایگان می شوند و در حین کار نیز آموزش های رایگان و مواد اولیه خوب در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، از همه مهمتر تسهیلگران متقاضیان این طرح های اشتغالزایی را سه تا پنج سال حمایت خواهند کرد و تضمین خرید محصولات تولیدی آنها نیز صورت می‌گیرد.

ترکمانه بیان کرد: دو سال از اجرای این طرح در استان یزد می گذرد و تاکنون ۴ هزار طرح اجرا و ۱۲ هزار فرصت شغلی در استان یزد ایجاد شده است.

کد خبر: ۱۵۲٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha