۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
مشارکت بنیاد برکت برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

مشارکت بنیاد برکت برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی

یزد- محمدپناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد از مشارکت بنیاد برکت برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی خبر داد.

علی اکبر محمدپناه در حاشیه بازدید مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از یکی از واحدهای تولیدی استان یزد که در زمینه تولید لامپ‌های ال ای دی فعالیت می کند، در گفتگو با خبرنگار بازار، از حمایت بنیاد برکت برای پرداخت تسهیلات و مشارکت بنیاد برای تامین نقدینگی واحدهای متقاضی خبر داد.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای حمایت از تولید و برای تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی در حوزه تامین سرمایه در گردش و نقدینگی نسبت به تسهیلات و یا مشارکت بر اساس درخواست تولیدکننده و کارآفرین اقدام می کند.

محمدپناه با اشاره به اجرای این طرح در تمام استان های کشور، میزان تقضا و مشارکت را در استان یزد نسبت به استان های دیگر کمتر عنوان کرد و افزود: یزدی‌ها تمایل کمتری به کار شراکتی دارند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد عنوان کرد: این بنیاد برای تداوم فعالیت واحدهای تولیدی که برای تامین دستگاهها یا نقدینگی درخواستی برای تسهیلات و کمک نقدینگی دارند نسبت به مشارکت و یا پرداخت تسهیلات اقدام می‌کند و در نتیجه کارخانه هایی که برای تامین سرمایه در گردش نیازمند نقدینگی هستند در صورت تمایل و کارآفرین می توانند با بنیاد برکت مشارکت کنند.

محمدپناه این مشارکت را منوط به شرایطی از جمله نداشتن انباشته بدهی مالیاتی، وضعیت سرمایه و مشخص بودن وضعیت مالی و سرمایه واحد تولیدی عنوان کرد و افزود: این مشارکت می‌تواند در هر زمینه‌ای باشد و محدودیتی هم برای استان وجود ندارد و ضمن فراهم کردن ادامه فرآیند تولید فرصت اشتغال زایی را نیز فراهم خواهد کرد.

گفتنی است؛ محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام امروز با حضور در استان یزد از یکی از طرح های مشارکتی شامل تولید لامپ‌های ال ای دی که با مشارکت بنیاد به تولید بازگشته است، بازدید کرد.

کد خبر: ۱۵۲٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha