۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
بیمه برکت و استانداری یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
با حضور مدیرعامل بنیاد برکت؛

بیمه برکت و استانداری یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

یزد- بیمه برکت و استانداری یزد امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل بنیاد برکت، تفاهم نامه همکاری برای بیمه 40 هزار واحد مسکونی در روستاهای یزد امضا کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، تفاهم نامه مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در قالب بیمه برکت و استانداری یزد، بعدازظهر چهارشنبه با حضورمدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بین این دو نهاد منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه، بیمه حوادث ۴۰ هزار خانه روستایی سراسر استان که از ابتدای سال جاری آغاز شده، تداوم می یابد.

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همچنین در سیل اخیر نیز با توجه به وارد شدن خسارت به خانه های روستایی برخی مناطق یزد، نسبت به پرداخت خسارت به واحدهای بیمه شده اقدام کرد.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، این بیمه را شامل پرداخت خسارت به خانه های روستایی در حوادثی از جمله زلزله، سیل، آتش سوزی و سایر حوادث طبیعی عنوان کرد.

محمد ترکمانه همچنین از انعقاد تفاهم نامه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با استانداری یزد در خصوص اجرای طرح‌های اشتغالزایی خبر داد و بیان کرد: بر این اساس از محل تبصره ١۶، دو هزار طرح اشتغالزا با اعتبار ۴٠٠ میلیارد تومان در استان یزد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح های اشتغالزا در حوزه دانش بنیان اظهار داشت: در این زمینه هزار میلیارد تومان اختصاص یافته تا به صورت مشترک با همکاری استانداری یزد به سرانجام برسد.

گفتنی است؛ در نشست مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با استانداری یزد، طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان یزد بررسی شد.

کد خبر: ۱۵۲٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha