۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
اجرای ۸ طرح بنگاه محور در یزد/ ۴۰ هزار مسکن روستایی بیمه شد
مدیرعامل بیمه برکت:

اجرای ۸ طرح بنگاه محور در یزد/ ۴۰ هزار مسکن روستایی بیمه شد

یزد- مدیرعامل بیمه برکت از بیمه ۴۰ هزار مسکن روستایی در استان یزد خبر داد و گفت: ۳۵ درصد از حق بیمه توسط بنیاد برکت پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید احمد طالبی، پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: در استان یزد ۳ هزار و ۹۶۵ طرح اقتصادی اجرا کرده ایم که منجر به سرمایه گذاری ۵۲۸ میلیارد تومانی شده که از این تعداد ۳ هزار و ۹۵۷ طرح، اجتماع محور خرد و خانگی بوده که در روستاهای استان یزد اجرایی شده است.

وی افزود: امسال همه روستاها در ۱۱ شهرستان استان را تحت پوشش قرار خواهیم داد و با تشکیل کارگروه و صندوق، افراد بیکار را در مسیر کارآفرینی و فعال کردن ظرفیت های موجود، همراهی خواهیم کرد.

طالبی ادامه داد: هشت طرح بنگاه محور نیز در استان یزد اجرا شده که دو مورد از آنها مشارکت در سهام بوده و این اقدام با هدف ایجاد توانمندی در این شرکت‌ها اجرا شده و این دو شرکت پس از توانمندی، ۲۳۰ اشتغال در منطقه خود ایجاد کرده اند.

مدیرعامل بیمه برکت عنوان کرد: پنج شرکت نیز با تسهیلاتی که در اختیار آنها قرار گرفته، فعال شده اند و یک شرکت نیز به صورت مشارکت مدنی مورد حمایت قرار گرفته است و تلاش ما این است از عقود اسلامی در اجرا و کمک به پروژه ها کمک کنیم.

وی همچنین از اجرای ۵۸ پروژه زیربنایی و عمرانی در سطح استان یزد خبر داد و گفت: این طرح ها شامل ساخت ۱۴ مدرسه و ۱۵ مسکن برای خانواده های دارای دو معلول، دو مسجد مسجد و ... است.

طالبی همچنین یکی از اقدامات انجام شده را پوشش بیمه ای ۴۰ هزار مسکن روستایی استان یزد در سال گذشته اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی سال جاری، امسال تمامی منازل روستایی در سطح استان یزد را بیمه خواهیم کرد.

وی همچنین از تلاش برای اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی دیگر در سطح استان یزد خبر داد و گفت: علاوه بر این، ۱۳ مدرسه و ۱۲۹ پروژه مرمت و احیای قنوات، دو خانه بهداشت و ۱۷ مسکن برای خانواده های دارای دو معلول اجرا می شود که در حال حاضر مقدمات آن انجام شده است.

مدیرعامل بیمه برکت یادآور شد: در مجموع برای توانمندسازی اقتصادی در استان یزد ۵۳۰ میلیارد تومان در امور زیربنایی، امور فرهنگی ۲۶ میلیارد تومان و سایر موضوعات ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که امیدواریم بتوانیم این سرمایه گذاری ها را در سال جاری نیز ادامه دهیم.

کد خبر: ۱۵۲٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha