۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
گلستان قطب فروشگاه آنلاین پوشاک کشور است
سرپرست اداره کل پست گلستان:

گلستان قطب فروشگاه آنلاین پوشاک کشور است

گرگان- ایزدپناه، سرپرست اداره کل پست گلستان با بیان اینکه فروشگاه‌های آنلاین گلستان قطب پوشاک کشور است، گفت: سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان پول از دیگر نقاط کشور وارد گلستان شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن ایزدپناه ظهر چهارشنبه در دیدار مدیران حوزه ارتباطات استان با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: پست استان کمک کرده فروش‌ها به صورت الکترونیکی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه بیشتر فروشگاه‌ها به صورت آنلاین خرید و فروش دارند، تصریح کرد: برخی از فروشگاه‌های آنلاین با وجود اینکه فضای چندانی ندارند اما بیش از ۱۰۰ نفر را مشغول به کار کردند.

ایزدپناه ادامه داد: در چند سال گذشته ۸۵۰ هزار نفر در فروشگاه آنلاین گلستان به طور مستقیم مشغول به کار شدند و پیرامون این اشتغال به طور غیر مستقیم نیز دو هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ بیش از دو میلیون بسته از گلستان به سایر نقاط کشور ارسال کردیم، ادامه داد: ضریب تبادلات در گلستان سه به دو است یعنی صادرات ما در این حوزه بیشتر از واردات بوده است.

سرپرست اداره کل پست گلستان با بیان اینکه فروشگاه‌های آنلاین استان گلستان قطب پوشاک کشور است، تصریح کرد: با تبادلات انجام شده سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان پول از دیگر نقاط کشور وارد گلستان شده است.

وی درخاتمه یادآور شد: استان گلستان در این حوزه فعالیت خوبی داشته و امیدواریم با همراهی دیگر مسئولان شاهد گسترش این فعالیت‌ها در گلستان باشیم.

کد خبر: ۱۵۲٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha