۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
گسترده‌ترین اعتصاب در بخش حمل و نقل انگلیس

گسترده‌ترین اعتصاب در بخش حمل و نقل انگلیس

اتحادیه راه‌آهن انگلیس اعلام کرد ۸۹ درصد از کارکنان بخش ریلی به اجرای اعتصاب رای دادند که بدین ترتیب بزرگترین اعتصاب دهه‌های اخیر در این کشور شکل می‌گیرد.

به گزارش بازار، اتحادیه راه‌آهن انگلیس اعلام کرد پس از رای گیری کارکنان بخش ریلی ۸۹ درصد آنان به اجرای اعتصاب رای دادند که بدین ترتیب بزرگترین اعتصاب دهه‌های اخیر در این کشور شکل می‌گیرد.

کارکنان بخش حمل و نقل به ویژه ریلی از هفته‌ها پیش با اشاره به افزایش چشمگیر هزینه‌های زندگی، در اعتراض به شرایط کاری و دستمزد تهدید به اعتصاب کردند که گفته شد با اجرای آن ارائه خدمات ریلی پس از ساعت هفت بعد از ظهر متوقف می‌شود.

اکنون رهبران اتحادیه راه آهن در حال رایزنی درباره چگونگی و تعیین زمان آغاز این اعتصابند که با اجرای آن ارائه خدمات در بخش‌های بزرگی از شبکه ریلی انگلیس متوقف می‌شود.

اتحادیه راه آهن انگلیس اعلام کرد حدود ۷۱ درصد از بیش از چهل هزار عضو اتحادیه راه آهن، دریانوردی و حمل و نقل در این رای گیری شرکت کردند که ۸۹ درصدشان به انجام اعتصاب رای دادند.

ناظران پیش بینی می‌کنند با اجرای این اعتصاب هرج و مرج و ازدحامی شدیدتر از اعتصاب‌های قبلی به ویژه در خطوط حمل و نقل ریلی در ساعات خارج از اعتصاب ایجاد شود.

کد خبر: ۱۵۲٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha