۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
نوسازی ۵۲ درصد واحدهای روستایی کشور

نوسازی ۵۲ درصد واحدهای روستایی کشور

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: ۵۲ درصد واحدهای روستایی کشور نوسازی شده است.

به گزارش بازار، حسین روحانی نژاد با بیان اینکه در رابطه با مناطق روستایی اقدامات متعددی از جمله تهیه، مطالعه علمی و اجرای طرح هادی روستایی انجام می‌گیرد، گفت : میزان مقاوم سازی روستایی زنجان از میانگین کشوری بالاتر بوده و ۵۵ درصد است.

نماینده ولی فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: در کنار این مهم و با همکاری دستگاه‌های حمایتی، برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا و یا محروم تفاهم‌نامه ای برا احداث مسکن انجام گرفته است.

روحانی نژاد تاکید کرد: در روستای لگاهی چنین منازلی ساخته شده و طبق برنامه ریزی بتوانیم آبادانی را در سراسر کشور در افق ۱۴۱۰ پایان دهیم.

وی افزود: هم اکنون به طور میانگین ۵۲ درصد واحدهای روستایی کشور نوسازی و مقاوم سازی شده و بر این اساس در افق ۱۴۱۰ جشن ملی پایان مقاوم سازی واحدهای روستایی کشور برگزار خواهد شد و امروز در روستای لگاهی زنجان نیز تعدادی اسناد روستایی به صاحبان آنان تحویل داده شد.

نماینده ولی فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: هدف دیگر از اجرای طرح هادی اصلاح معابر و خیابان، سنگفرش و گذرگاه‌ها در قالب سنتی است.

روحانی نژاد یاد آورشد: برای مقاوم سازی واحدهای روستایی و جلوگیری از بلایای طبیعی نیز تسهیلات ارزان قیمت نیز در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۵۲٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha