۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
پیش بینی روند ادامه صعودی رمز ارز «سیف مون» طی روزهای آینده
تحلیل بازار رمزارزها؛

پیش بینی روند ادامه صعودی رمز ارز «سیف مون» طی روزهای آینده

قیمت رمز ارز «سیف مون» طی چند روز گذشته بهبود بسیار چشمگیری را تجربه کرده و میزان معاملات آن در بازار نیز تا حد قابل قبولی افزایش یافته که می تواند منجر به ادامه روند صعودی آغاز شده برای این ارز باشد.

بازار؛ قیمت رمز ارز «سیف مون» طی چند روز گذشته بهبود بسیار چشمگیری را تجربه کرده و میزان معاملات آن در بازار نیز تا حد قابل قبولی افزایش یافته است. در زمان تنظیم این گزارش، توکن SFM با قیمت ۰.۰۰۰۷۰ دلار معامله می شود که حدود ۱۵۶ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت آن در ۱۱ می است. علاوه بر این، ارزش کل بازار آن به بیش از ۳۸۸ میلیون دلار رسیده و این ارز را به ۱۲۷ امین ارز دیجیتال بزرگ در جهان تبدیل کرده است.

سیف مون از جمله رمزارزهای بسیار بحث برانگیز بازار است که در دوره ظهور میم توکن ها در سال ۲۰۲۱ قدم به عرصه ظهور گذاشت. با افزایش تعداد سلبریتی هایی که از این ارز حمایت کردند کردند، محبوبیت آن نیز تا حد زیادی افزایش یافت.

برخی از برجسته ترین افراد مشهوری که این ارز را تایید کردند عبارتند از جیک پل، یوتیوبر محبوب و لیل یاکتی، خواننده رپ مشهور و پر طرفدار.
با اینحال، به چند دلیل ماهیت این ارز بحث برانگیز بوده است. اول، توسعه دهندگان و حامیان مشهور به انجام تبلیغات گمراه کننده متهم شده اند. دوم، آنها به دلیل اجرای آنچه به عنوان طرح پمپ و تخلیه دستکاری شده شناخته می شود، مورد شکایت قرار گرفته اند.


پیش بینی قیمت سیف مون

پیش بینی روند ادامه صعودی رمز ارز «سیف مون» طی روزهای آینده

با نگاهی گذرا به نمودار چهار ساعته قیمت سیف مون، ملاحظه می کنیم که قیمت این ارز طی چند روز گذشته بهبودی قوی را تجربه کرده است. سف مون در حال حاضر، با قیمت ۰.۰۰۰۷۰ دلار معامله می شود که چند نقطه کمتر از بالاترین قیمت این هفته آن، یعنی ۰.۰۰۰۷۷ دلار است. این قیمت همچنین اندکی کمتر از مقاومت اصلی ۰.۰۰۰۷۹ دلار است که بالاترین سطح در ۱۲ می بود. از سوی دیگر، روند صعودی توسط میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حمایت شده و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به سطح خرید بیش از حد قرار دارد.

همچنین روند قیمت به بالای سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲ درصد رفته که با این حساب، روند صعودی سیف مون احتمالا ادامه خواهد داشت. اگر این اتفاق بیفتد، سطح مقاومت بعدی سف مون روی نقطه ۰.۰۰۱۰ دلار خواهد بود که ۴۵ درصد بالاتر از سطح فعلی است.

کد خبر: ۱۵۲٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha