۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
ادامه احتمال روند نزولی سولانا| مراقب ریزش قیمت باشید
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه احتمال روند نزولی سولانا| مراقب ریزش قیمت باشید

نمودار قیمت سولانا در حال حاضر، چیزی شبیه به یک الگوی پرچم نزولی را تشکیل داده و همچنین به زیر سطح اصلاحی فیبوناچی ۲۳.۶% کاهش یافته که همین موضوع می تواند منجر به ریزش بیشتر قیمت شود.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال سولانا طی چند روز گذشته در حالت تثبیت باقی مانده و تقاضا برای این ارز در بازار کریپتو کاهش یافته است. در زمان نگارش این گزارش، توکن SOL با قیمت ۴۹.۵۰ دلار معامله می شود که چند واحد کمتر از بالاترین قیمت ۶۰ دلاری هفته گذشته آن است. همچنین قیمت سولانا حدود ۸۱ درصد کمتر از بالاترین حد خود بوده که البته ارزهای بزرگ دیگر بازار همچون بیت کوین، اتریوم و آوالانچ نیز وضعیتی مشابه دارند.

سولانا یکی از پروژه های پیشرو بلاک چین محسوب می شود که هدف آن تبدیل شدن به یک بازیگر پیشرو در وب ۳ و سایر بخش های صنعت غیرمتمرکز است. مهمترین ویژگی این پروژه، سرعت قابل توجه شبکه و استفاده از فناوری اثبات سهام است. شبکه سولانا حدود ۲۱۰۰ تراکنش در ثانیه را پردازش می کند و این در حالیست که هزینه کلی ۰.۰۰۰۲۵ دلار است.

سولانا همچنین برای ساخت سیستم پرداخت Solana Pay در بین تجار بین المللی فعال در صنعت ارزهای دیجیتال، بسیار مشهور بوده و همچنین امکان دریافت وام رمزارزی نیز شبکه آن وجود دارد.

پیش بینی قیمت سولانا

ادامه احتمال روند نزولی سولانا| مراقب ریزش قیمت باشید

در نمودار روزانه، قیمت توکن SOL طی چند روز گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. در طول مسیر اما، سولانا به زیر سطح حمایت مهم ۷۶.۲۷ دلار فرو رفت. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی کمی بالاتر از سطح فروش بیش از حد قرار گرفته است.

همزمان، نمودار قیمت چیزی شبیه به یک الگوی پرچم نزولی را تشکیل داده و همچنین به زیر سطح اصلاحی فیبوناچی ۲۳.۶% کاهش یافته است. از سوی دیگر، اندیکاتور اندروز نشان دهنده قرار گرفتن قیمت زیر سطح پشتیبانی است.

بنابراین، با هدف قرار دادن سطح حمایت کلیدی در ۳۵ دلار، سولانا احتمالاً به سقوط خود ادامه خواهد داد. با اینحال، حرکت به بالاتر از قیمت ۵۸ دلاری هفته گذشته، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۵۲٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha