۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
احداث ۲۱ هزار واحد مسکن در قالب طرح ملی مسکن آذربایجان غربی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی خبر داد

احداث ۲۱ هزار واحد مسکن در قالب طرح ملی مسکن آذربایجان غربی

ارومیه- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از احداث ۲۱ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیدین رحمانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای تامین مسکن استان در محل استانداری آذربایجان غربی با اشاره ای به جزئیات اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان از احداث ۲۱ هزار واحد مسکن در قالب این طرح خبر داد.

وی همچنین از انجام مطالعات لازم برای فاز اول طرح اقدام ملی مسکن در برخی شهرستان های استان خبر داد و گفت: متقاضیان این شهرستان ها، با تصویب در شورای تامین مسکن و معرفی زمین ها می توانند با پرداخت قسط اول، ساخت مساکن را آغاز کنند.

رحمانی با اشاره به تشکیل کمیته تامین زمین برای این طرح گفت: انتخاب محل مناسب برای اجرای این طرح مهم است که با تشخیص کمیته تامین زمین، نسبت به شناسایی محل های پیشنهادی و بررسی آن ها اقدام خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: این طرح را می توان یکی از طرح های مهم دولت دانست که با تامین زمین مناسب و سرعت بخشیدن به ساخت مساکن و در اختیار قرار دادن آن به دهک های میانی مردم، شرایط مناسبی برای زندگی مردم فراهم می شود.

رحمانی ادامه داد: در سال های گذشته علی رغم وجود همه مشکلات، اقداماتی در راستای تامین مسکن انجام شده و دولت دوازدهم نیز کمر همت بر اتمام طرح های گذشته به ویژه در خصوص پروژه مسکن مهر بسته و با تمام قوا در راستای اتمام این پروژه ها و تحویل مساکن به صاحبانشان تلاش می کند که امیدواریم بتوانیم در ماه های آینده جشن اتمام مساکن مهر را برگزار کنیم.

کد خبر: ۱۵٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha