۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
توسعه زیرساخت‌های گردشگری در ۱۰ شهرستان استان بوشهر| گردشگری ساحلی و دریایی در استان تقویت می‌شود
استاندار بوشهر خبر داد:

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در ۱۰ شهرستان استان بوشهر| گردشگری ساحلی و دریایی در استان تقویت می‌شود

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در ۱۰ شهرستان استان بوشهر خبر داد و گفت: گردشگری ساحلی و دریایی در استان بوشهر تقویت می‌شود.

احمد محمدی‌زاده در حاشیه بازدید از هتل ۵ ستاره بندر کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری در ۱۰ شهرستان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بسیار بالایی برای جذب گردشگر و توریست داخلی و خارجی دارد و چنانچه زیرساخت‌های مناسب و با کیفیت گردشگری ایجاد شود بدون تردید شاهد افزایش چشمگیر مهمانان خواهیم بود.

وی افزود: گردشگری ساحلی و دریایی و همچنین گردشگری صنعتی در کنار طبیعت بکر و زیبای جنوب استان بوشهر از جذابیت‌های گردشگری منطقه است که باید نسبت به معرفی این جاذبه‌ها به مردم مناطق مختلف کشور اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: هتل ۵ ستاره بندر کنگان از کیفیت مطلوبی برخوردار است و با ۱۰۰۰ تخت اقامتی و ۳۶۰ اتاق توسط بخش خصوصی ایجاد شده که انتظار داریم در تمام شهرستان‌ها شاهد بهبود وضعیت زیرساخت‌های گردشگری باشیم.

محمدی‌زاده تصریح کرد: برای توسعه هتل ۵ ستاره کنگان و رفع برخی مشکلات در این مجموعه، مسئولان و مدیران ذیربط همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: جذب و استخدام نیروهای بومی در این هتل یک مسئله مهم و ارزشمند است و از بخش خصوصی و دولتی انتظار می‌رود اولویت جذب نیرو را به جوانان استان اختصاص دهند.

استاندار بوشهر گفت: در اسفند و فروردین امسال، میلیون‌ها گردشگر وارد استان شدند و رونق خوبی به حوزه گردشگری دادند که در سال جاری با بهبود امکانات گردشگری، شاهد افزایش مهمانان خواهیم بود.

کد خبر: ۱۵۲٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha