۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
خرید گوشت مرغ در خراسان جنوبی ۵۰ درصد کاهش یافت
رئیس اتحادیه فروشندگان مواد پروتئینی خراسان‌جنوبی:

خرید گوشت مرغ در خراسان جنوبی ۵۰ درصد کاهش یافت

بیرجند- زجاجی، رئیس اتحادیه فروشندگان مواد پروتئینی خراسان‌جنوبی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی خرید گوشت مرغ در استان گفت: قیمت گوشت مرغ نیز ۱۱ هزار تومان کاهش یافته است.

سید غلامرضا زجاجی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هم اکنون میزان خرید گوشت مرغ در خراسان‌جنوبی حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است و ۱۱ هزار تومان نیز کاهش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مواد پروتئینی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ نیز حدود ۶ هزار تومان کاهش پیدا کرده است، بیان‌کرد: قیمت تعیین شده برای تخم مرغ ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان بود اما در بازار استان ما به ۳۴ هزار تومان رسیده است.

زجاجی با تأکید بر اینکه بازار خرید گوشت قرمز نیز چند روزی است راکد شده است، ادامه‌داد: در شرایط فعلی بازار مواد پروتئینی بازار عرضه و تقاضا است و آن چیزی که قیمت را نیز مشخص می‌کند نیز همین بازار عرضه و تقاضا است.

وی گفت: البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که برداشت و پیش بینی ما این است که تا یک ماه آینده قیمت مرغ باز اندکی افزایش پیدا کند چون با کاهش خرید مرغ از سوی مردم، تولیدکننده نیز تولید را کاهش می‌دهد و عرضه گوشت مرغ در بازار کم خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مواد پروتئینی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: به طور کلی وضعیت بازار مواد پروتئینی، مرغ و تخم مرغ را در شرایط عادی آرام است.

زجاجی یادآور شد: امیدواریم هر آنچه رخ می‌دهد در نهایت به نفع مردم و تولید در خراسان جنوبی باشد.

کد خبر: ۱۵۲٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha