۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
صدور پروانه‌های ساختمانی‌ در شهرک‌های صنعتی استان سمنان به صورت الکترونیکی
از اول خرداد ماه صورت می‌گیرد؛

صدور پروانه‌های ساختمانی‌ در شهرک‌های صنعتی استان سمنان به صورت الکترونیکی

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: صدور پروانه‌های احداث و پایان کار ساختمان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ از طریق سامانه الکترونیکی در حال انجام است.

محمد رضا باقری در گفتگو با خرنگار بازار با بیان اینکه صدور پروانه‌های احداث و پایان کار ساختمان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ از طریق سامانه الکترونیکی در حال انجام است.بیان کرد: باتوجه به پیش بینی‌های صورت گرفته، نیازی به مراجعه و حضور متقاضیان محترم به ستاد مرکزی شرکت نیست.

وی تصریح کرد: در این راستا تمام متقاضیان با مراجعه به دفاتر شهرک‌های صنعتی استان سمنان مدارک را از طریق سامانه eservice.isipo.ir ارسال و درخواست‌های خود را تا حصول نتیجه پیگیری مجوز پروانه احداث ساختمانی و پایان‌کار دریافت نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: دفاتر شهرک‌های صنعتی شاهرود، دامغان، سمنان، شهمیرزاد، سرخه، آرادان، گرمسار و ایوانکی آماده دریافت مدارک متقاضیان است.

باقری یادآور شد: با الکترونیکی شدن امور واگذاری زمین تا گواهی پایان کار که مورد تأکید دولت سیزدهم و وزارت صنعت، معدن و تجارت است، دغدغه امضاهای طلایی و اعمال نفوذ اشخاص در واگذاری اراضی صنعتی و ... حذف می‌شود.

وی تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح از بین بردن بروکراسی‌ زائد اداری و کاهش رفت و آمد صنعتگران به دفتر مرکزی شرکت‌ شهرکهای صنعتی ، حذف اعمال نفود، سلیقه و نظرات شخصی افراد در زمینه تمام مسائل مربوط به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

کد خبر: ۱۵۲٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha