۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
ظرفیت سازی دو هزار و ١٦ پورت مخابراتی در کردستان انجام شده است
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

ظرفیت سازی دو هزار و ١٦ پورت مخابراتی در کردستان انجام شده است

سننندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان از ظرفیت سازی دو هزار و ١٦ پورت مخابراتی در استان خبر داد و گفت: شرایط و سرعت واگذاری در سرویس‌های مخابراتی تسهیل شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه تحقق پروژه های مخابراتی در کمترین زمان از استراتژی های منطقه برای اجرا و عملیاتی نمودن فعالیتهای فنی است، افزود: ظرفیت سازی دو هزار و ١٦ پورت مخابراتی در دو ماهه اول سال جاری با توجه به تعدادِ روزهای تعطیل قابل تامل و چشمگیر است.

وی ضمن تشریحِ روند و اجرای این پروژه ها، اظهار داشت: توسعه و ظرفیت سازی پورت های جدید اینترنت پرسرعت ِ ADSL, VDSLو تلفن ثابت به منظور واگذاری و ارائه سرویس‌های مذکور به متقاضیان در کوتاه ترین زمان همواره از جمله اهداف مخابرات منطقه در راستای پاسخگویی به مطالبات مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری خواهد بود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: از تعداد دو ‌هزار و ١٦ پورت فوق٤٨٠ پورت برای سرویس ADSL ،٥١٢ پورت برای سرویس VDSL و هزار ٢٤ پورت نیز در حوزه تلفن ثابت ظرفیت سازی شده است.

حکمت با اشاره به سرمایه‌گذاری و تامین تجهیزات لازم در این راستا، اعلام کرد: بیش از ١٢ میلیارد و ٣٢ میلیون ریال برای این پروژه که در قالب ٢٦ نقطه طرح در سطح استان به اجرا در آمده، سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی یادآور شد: مخابرات منطقه بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران در توسعه و واگذاری پورت‌های اینترنت مخابرات موفق عمل کرده است که کسب جایگاه نخست در تحقق این شاخص موید این مهم است.

وی بیان داشت: صرف و هزینه اعتبارات اختصاص یافته و استفاده حداکثری از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود به صورت منطقی با تدوین برنامه ریزی های کارشناسی شده و تلاش و همت همکاران منطقه در خصوص اجرایی نمودن آنها نقش تاثیرگذاری در رسیدن به اهداف شاخص‌های تعیین شده دارند که مورد توجه این منطقه قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۵۲٬۱۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha