۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
ورود صادرکنندگان مازندران به کشت قراردادی کمرنگ است
در گفتگو با بازار؛

ورود صادرکنندگان مازندران به کشت قراردادی کمرنگ است

ساری- میران، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران حضور تجار و صادرکنندگان را برای عقد قرارداد در زمینه کشت قراردادی محصولات کمرنگ دانست.

امیر میران در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مشکلات فراروی صادرات مرکبات و کیوی اظهار داشت: باید از ظرفیت شورای گفتگوی استانی و ملی برای حل مشکلات فراروی بهره گیری کنیم.

وی با اظهار اینکه تولید محصول سالم و صادراتی باید در دستور کار قرار گیرد، کشت قراردادی را فرصتی مهم برای ورود صادرکنندگان در تولید محصولات سالن و بازارپسند مطرح کرد و گفت: مازندران دارای ظرفیت ها و مزیت های بالای صادراتی است.

وی ورود تجار و صادرکنندگان در کشت قراردادی محصولات را تاکنون کمرنگ دانست و گفت: ورود به این بخش سبب می شود تا تولیدکننده و صادرکننده هر دو نفع برند از این رو باید بخش خصوصی در این زمینه گام بردارد.

میران تولید محصولات با کیفیت و با قابلیت صادراتی را از مهمترین اهداف کشت قراردادی برشمرد و گفت: حضور کارشناسان در کشت قراردادی سبب تولید محصولات با کیفیت و سالم برای صادرات خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران تصریح کرد: در سال جاری ۳۰ هزار هکتار از مزارع استان زیرکشت قراردادی می روند و باید از این ظرفیت برای تولید محصولات صادرات محور بهره گرفت.

کد خبر: ۱۵۲٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha