۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
۳۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام شد
در طول هفته گذشته؛

۳۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام شد

سمنان – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه در هفته گذشته سه هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شد، گفت: در این مدت ۳۴۷ مورد تخلف صنفی ثبت‌ شد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهروز اسودی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه نظارت‌ها از بازار عرضه و تقاضا برای جلوگیری از گران‌فروشی اقلام غذایی در دستور کار است، اظهار داشت: در هفته گذشته سه هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام‌شده که درمجموع ۳۴۷ مورد تخلف صنفی ثبت شد.

وی بابیان اینکه درنتیجه این بازرسی‌ها ۲۹۱ مورد پرونده تخلف ثبت شد، اضافه کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۲۶ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال است که تمام این پرونده‌ها به اداره تعزیرات برای بررسی و صدور حکم ارسال شد.

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان، با اشاره به اینکه ساماندهی میدان میوه و تره‌بار سمنان به‌طوری جدی در دست اقدام است و رویکردهای کارشناسی برای اجرای این طرح لحاظ می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۸۵ مورد شکایت مردمی از سوی مردم به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شد که توسط بازرسان سازمان مورد بررسی قرارگرفته است.

اسودی با تأکید بر لزوم حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و برخورد جدی با متخلفان به‌ویژه گران‌فروشان بیان کرد: عمده تخلفات شناسایی‌شده در این بازرسی‌ها درزمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم ارائه برگ خرید و نصب برچسب قیمت بود.

کد خبر: ۱٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha