۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
۲ هزار تعاونی در زنجان غیر فعال هستند
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۲ هزار تعاونی در زنجان غیر فعال هستند

زنجان- جعفری، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان از وجود چهار هزار و ۷۲۱ تعاونی در استان خبر داد و گفت: متاسفانه از این تعداد دو هزار و ۳۴۵ تعاونی غیر فعال هستند.

طیب جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود چهار هزار و ۷۲۱ تعاونی در استان زنجان خبر داد و گفت: متاسفانه درصد زیادی حدود دو هزار و ۳۴۵ تعاونی غیر فعال هستند.

وی با بیان اینکه در سالجاری تعاونی های غیر فعال استان را فعال خواهیم کرد،اظهار کرد: باید مشکلات این تعاونی ها شناسایی و رفع شود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و در این میان تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد در جامعه می‌شود و باید به این مهم در استان بسیار بهاء داده شود.

جعفری با بیان اینکه تعاون یکی از بخش‌های تاثیرگذار در توسعه اقتصادی ملی است،تاکید کرد: این استان ۶۴۵ تعاونی بانوان دارد و از این تعداد ۱۳۴ تعاونی بانوان فعال است و فعالیتشان بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه طی سال جاری فعالیت تعاونی ها در استان تقویت می شود چرا که در اقتصاد و افزایش در آمد مردم بسیار موثر است،ابراز داشت: در تعاونی های بانوان هزار و ۶۱۹ نفر فعال هستند.

کد خبر: ۱۵۱٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha