۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
تأمین اعتبار ایجاد زیرساخت های اصلی در شهرک های صنعتی در سفرهای استانی رئیس جمهور
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تأمین اعتبار ایجاد زیرساخت های اصلی در شهرک های صنعتی در سفرهای استانی رئیس جمهور

بناب- رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور از تأمین اعتبار ایجاد زیرساخت های اصلی در شهرک های صنعتی در سفرهای استانی رئیس جمهور خبرداد.

علی رسولیان در حاشیه بازدید از طرح توسعه شهرک صنعتی بناب در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت برای توسعه اقتصادی وجود دارد باید با تمام تلاشمان برای ایجاد زیرساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی بکار ببریم.

وی سپس از تخصیص منابع مالی برای زیرساخت های شهرک های صنعتی در سفر رئیس جمهور به مناطق مختلف کشور خبرداد و افزود: از مشکلات اساسی که برای ایجاد زیر ساخت در شهرک ها وجود داشت، بودجه کمتر از ۵ درصدی اعتبارات دولتی بود که با دستور آیت الله رئیسی قسمتی از این مشکلات حل شده است.

معاون وزیر صمت استان آذربایجان شرقی را جزو سه استان برتر کشور درتأمین زیرساخت شهرک های صنعتی دانست و تصریح کرد: سعی خواهیم کرد زیرساخت های شهرک های صنعتی تا پایان سال مشکلی نداشته باشند و با همکاری پارک های علم و صنعت در شهرک ها مکانی با عنوان پردیس دانش بنیان ایجاد کنیم که در جایگاه خود بسیار کارآمد خواهد بود.

رسولیان خاطرنشان کرد: در اکثر شهرک های صنعتی کشور به مساحت آنها اضافه شده و در شهرستان بناب نیز یکصد هکتار به میزان مساحت شهرک صنعتی این شهرستان اضافه شده است که امیدواریم تا پایان سال جاری تمام زیرساخت های آن به اتمام برسند.

کد خبر: ۱۵۱٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha