۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
حمایت از سیمان باقران برای کمک به رونق تولید در خراسان جنوبی
استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

حمایت از سیمان باقران برای کمک به رونق تولید در خراسان جنوبی

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی در راستای انتفاع استان، حمایت می شوند، گفت: حمایت از سیمان باقران با هدف کمک به رونق تولید در استان صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، جواد قناعت ظهر شنبه در جلسه دیدار با مدیرعامل کارخانه سیمان باقران خاطرنشان کرد: حمایت از سیمان باقران با هدف کمک به رونق تولید در استان صورت می گیرد.

وی متذکر شد: دستگاه های اجرایی مکلفند به منظور شتاب بخشیدن به روند تولید، شرایط را برای فعالیت واحدهای تولیدی تسهیل نمایند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که ۸۰ درصد سیمان تولیدی در کارخانه سیمان باقران صادر می شود، تصریح کرد: بخش عمده ای از تولیدات سیمان باقران به کشور افغانستان صادر می شود.

به گفته وی؛ کارخانه سیمان باقران باید علاوه بر افغانستان، برای صادرات محصولات خود به دیگر کشورها هم برنامه ریزی نماید.

وی از برنامه دیدار خود با سفرای گرجستان، ترکمنستان و تاجیکستان گفت و اظهار داشت: سفیران این سه کشور، قرار است به خراسان جنوبی دعوت شوند، لذا لازم است از فرصت حضورشان برای توسعه صادرات محصولات تولیدی استان استفاده حداکثری شود.

قناعت ، آمادگی خود را برای انجام مذاکرات لازم با سفرای دیگر کشورها جهت تنوع بخشیدن به بازار عرضه محصولات استان به ویژه سیمان باقران اعلام کرد.

کد خبر: ۱۵۱٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha