۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۳
نهایی شدن مذاکرات هسته ای در گرو اقدامات عملی آمریکا برای رفع تحریم ها است
عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس:

نهایی شدن مذاکرات هسته ای در گرو اقدامات عملی آمریکا برای رفع تحریم ها است

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس گفت: توصیه می شود آمریکایی ها بجای اعمال تحریم یا تمدید محدودیت ها علیه کشورمان، اقدامات عملی برای نهایی شدن توافق وین انجام دهند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری درباره موضع منفی آمریکا در خصوص آزادسازی دارایی‌های مسدودشده ایران در کره جنوبی، گفت: متاسفانه مقامات واشنگتن به صورت مستمر تلاش می کنند مسیرهای دستیابی به اموال بلوکه شده کشورمان در دنیا بسته شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دارایی های کشورمان در کره جنوبی هفت میلیارد دلار است، اظهار کرد: این اموال برای ملت ایران بوده و کره ای ها و آمریکایی ها به هیچ عنوان حق بلوکه کردن آنها را ندارند زیرا این مهم اقدامی ضدبشری است.

وی ضمن تاکید بر اینکه آمریکایی ها به خوبی می دانند برای دستیابی به توافق باید همه تحریم ها از جمله تحریم های مالی را بردارند، ادامه داد: بنابراین به مقامات کاخ سفید توصیه می شود دست از اقدامات خصمانه بردارند و مقامات کره جنوبی را تحت فشارهای سیاسی قرار ندهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین به آمریکایی ها توصیه می شود بجای اعمال تحریم یا تمدید محدودیت ها علیه کشورمان، اقدامات عملی برای نهایی شدن توافق وین انجام دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع قانونگذاران آمریکایی طی چند وقت گذشته تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال کردند که بر خلاف رویه گفتگوهای سازنده محسوب می شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha