۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
ایجاد ۲۸۰ شغل جدید با بهره‌برداری از ۲ طرح تولیدی و اقتصادی در بوشهر
با حضور تصویری رئیس جمهور انجام شد

ایجاد ۲۸۰ شغل جدید با بهره‌برداری از ۲ طرح تولیدی و اقتصادی در بوشهر

بوشهر- در آیینی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور، ۲ طرح تولیدی و اقتصادی با ایجاد ۲۸۰ شغل جدید در بوشهر به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر امروز در آیین افتتاح ویدئو کنفرانسی ۲ پروژه اقتصادی با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت معیشتی مردم از اولویت‌های اساسی دولت است و در استان بوشهر در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: رفع موانع تولید به منظور ایجاد شغل جدید برای جوانان بومی استان انجام می‌شود و امروز ۲ پروژه به مرحله تولید رسیدند که اقدام مبارکی است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد:طرح توسعه تولید کله قند و طرح توسعه تولید کود شیمیایی ۲ پروژه‌ای هستند که امروز در ارتباط تصویری با رئیس جمهور به بهره‌برداری رسیده‌اند.

محمدی‌زاده گفت: بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای طرح توسعه این ۲ پروژه سرمایه گذاری شده و ۲۸۰ شغل جدید محقق شده است.

وی یادآور شد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده و مدیران استان را موظف کرده‌ام در این مسیر همه توان و ظرفیت خود را به کار گیرند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: توجه به اقتصاد دریامحور و طرح‌های شیلاتی و پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو نیز از اولویت‌های اشتغال‌زایی در استان بوشهر هستند که برنامه‌ریزی برای این مهم صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۵۱٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha