۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
ذهن‌های خلاق در توسعه اقتصاد پویا تاثیرگذار است
معاون اقتصادی گلستان:

ذهن‌های خلاق در توسعه اقتصاد پویا تاثیرگذار است

گرگان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: استفاده از ذهن‌های خلاق در توسعه اقتصاد پویا تاثیرگذار است بنابراین باید حاصل تلاش پژوهشگران را دید و مسیر مطمئنی برای توسعه پیشنهاد داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد دهنوی صبح پنجشنبه در آئین اختتامیه نخستین استارت‌آپ ویکند صنایع خلاق در گلستان، اظهار کرد: ایده‌ها باید به بازار کار معرفی شوند و مدیران دولتی برای تحقق این هدف تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با بیان این نکته که نیازمند جذب سرمایه گذار در این زمینه هستیم، افزود: اما باید عزمی راسخ پیش گرفت تا به کمک نیروی جوان خلاق دارای علم و به‌کارگیری بر مشکلات کشور فائق شویم.

در ادامه این برنامه دبیر اجرایی نخستین استارت‌آپ ویکند صنایع خلاق، اظهار کرد: صنایع خلاق ترکیبی از هنر و تکنولوژی است به این ترتیب شامل حوزه‌هایی نظیر گردشگری، هنری، سینما، انیمیشن، صنایع دستی و بازی سازی و.... می‌شود.

پیمان یعقوبی ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این استارت‌آپ ترویج فضای ایده پردازی و خلاقیت در حوزه صنایع خلاق و بهرمندی از ظرفیت‌های فکری افراد برای فائق آمدن بر مشکلات موجود در این حوزه است.

توسعه پایدار و کارآفرینی همراه با اشتغال و ایجاد انگیزه برای دانشجویان از دیگر اهداف استارآپ ویکند صنایع خلاق در گلستان به شمار می‌رود.

به گفته وی، برگزاری این استارت‌آپ برداشتن قدیمی به سوی تشکیل مرکز رشد در گلستان است تا دانشجویان بتوانند از مزیت‌های مرکز رشد استفاده کنند و ظرفیت‌های استان را با اتکا به دانش خود شکوفا کنند.

گفتنی است نخستین استارت‌آپ ویکند صنایع خلاق دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به مدت ۵۴ ساعت در قالب ۱۰ تیم گروهی به میزبانی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران برگزار شد که در پایان آن سه تیم برتر jungle td، محتوا پلاس و nightshow به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر: ۱۵۱٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha