۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
ضرورت آموزش شیوه‌های نوین کسب و کار برای فعالان صنایع دستی آبادان و خرمشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ضرورت آموزش شیوه‌های نوین کسب و کار برای فعالان صنایع دستی آبادان و خرمشهر

آبادان- عبدی، یک فعال صنایع دستی گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا همه هنرمندان صنایع دستی شهرهای آبادان و خرمشهر بتوانند شیوه‌های نوین کسب و کار را آموزش ببینند.

مهدیه عبدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اخیرا «سیدمحمد مولوی»، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی دیداری با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت و مطالبات فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرهای آبادان و خرمشهر را مطرح کرد.

وی افزود: پیگیری نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی برای معیشت فعالان صنایع دستی و گردشگری قابل تحسین است زیرا این حوزه‌ها تاکنون مغفول مانده و کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

این فعال صنایع دستی با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سه حوزه در هم تنیده و مرتبط با یکدیگر هستند، بیان کرد: به طور حتم با اجرایی شدن مطالباتی که از وزیر میراث مطرح شد شاهد بهبود وضعیت اقتصادی فعالان این سه حوزه در شهرهای آبادان و خرمشهر خواهیم بود.

عبدی توضیح داد: یکی از اقداماتی که فعالان صنایع دستی از آن خرسند هستند، حضور «شرکت تعاونی حامیان» است که می‌تواند در موضوع خرید تضمینی صنایع دستی و ارائه مشاوره‌های علمی به هنرمندان این منطقه کمک بزرگی کند.

وی مستقل شدن فعالان صنایع دستی آبادان و خرمشهر را یک ضرورت دانست و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا همه هنرمندان صنایع دستی این دو شهر بتوانند شیوه‌های نوین کسب و کار را آموزش ببینند و فروش خود را در سطح کشور تا جایی توسعه بدهند که به دنبال بازارهای جهانی و ارزآوری برای کشور باشند.

کد خبر: ۱۵۱٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha