۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
ایجاد ناحیه صنعتی در عطاآباد گلستان| ۲۵۰۰نفر مشغول به کار می شوند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان خبرداد؛

ایجاد ناحیه صنعتی در عطاآباد گلستان| ۲۵۰۰نفر مشغول به کار می شوند

گرگان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از ایجاد ناحیه صنعتی عطاآباد در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود این پروژه، دو هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال در منطقه ایجاد کند.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: ناحیه صنعتی تخصصی مبلمان عطاآباد به مساحت ۱۴ هکتار در شهرستان آق‌قلا ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: فرایند اولیه در خصوص اقدام به ایجاد ناحیه تخصصی صورت گرفته و ۱۴ هکتار زمین در آن منطقه خریداری شده است.

وی با بیان اینکه مصوبات اجرای این طرح توسط کمیسیون امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی استان انجام شده، افزود: توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت روستای عطا آباد در تولید در برنامه است.

وی ضمن یادآوری این مطلب که طرح در هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی مصوب شده، اظهار کرد: امید است این پروژه با سرعت بالایی در ناحیه صنعتی اجرا شود.

شهمرادی ادامه داد: با احداث این ناحیه تخصصی در ناحیه عطا آباد ۲۰۰ تا ۲۵۰ واحد مستقل تولیدی مستقر خواهد شد که سهم بالایی در اشتغال‌زایی در منطقه روستایی خواهد داشت.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان با راه اندازی ناحیه صنعتی عطاآباد، گلستان به قطب تولید انواع مدل در کشور تبدیل می‌شود.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود حدود ۲۰۰ الی ۲۵۰ واحد صنعتی تولید مبل با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان، دو هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال برای منطقه ایجاد کند.

کد خبر: ۱۵۱٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha