۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
هزینه تبلیغات اپراتورهای تلفن همراه زیر تیغ تحقیق و تفحص مجلس
عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس با بازار مطرح کرد:

هزینه تبلیغات اپراتورهای تلفن همراه زیر تیغ تحقیق و تفحص مجلس

بهروز محبی نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به هزینه‌های تبلیغات زیاد برخی از اپراتورهای تلفن همراه، گفت: باید این موضوع رصد شود چراکه ما در این بخش نیازمند تحقیق و تفحص هستیم.

بهروز محبی نجم آبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، درباره گرانی اینترنت اظهار داشت: مجلس به این موضوع ورود کرده است و نقد ما این بود که چرا اپراتورها قیمت اینترنت را گران کردند که آنان گفتند همه خدمات گران شده و تورم افزایش یافته است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر آنان گفتند که ما اینترنت را گران نکردیم بلکه قبلاً بسته های تشویقی داشتیم و فقط آن بسته ها را حذف کردیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیته مخابرات مجلس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید این موضوع را دقیقاً بررسی کنند. لازم است قراردادهایی هم که بین دولت و اپراتورها بسته شده است، با دقت رصد شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دوران شیوع کرونا مردم بیشتر از اینترنت استفاده کردند و سود کلانی برای اپراتورها به دست آمد.‌ در این شرایط، توقع ما این است که میزان سود این اپراتورها ارزیابی شود و نه تنها نباید بسته های تشویقی اینترنت حذف شود، بلکه آنان باید بسته های جدید تشویقی هم به مردم دهند.

محبی نجم آبادی تاکید کرد: اپراتورهای تلفن همراه باید برای مردم در دسترسی به اینترنت تسهیلات لازم را ایجاد کنند.

وی درباره هزینه‌های تبلیغات زیاد برخی از اپراتورهای تلفن همراه، گفت: باید این موضوع رصد شود و این مسئله نیازمند تحقیق و تفحص است. کمیته مخابرات مجلس و کمیسیون صنایع و مجلس باید به این موضوع ورود کنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید میزان سود و همچنین هزینه تبلیغات اپراتورها در تحقیق و تفحص بررسی شود. قرارداد منعقد شده بین دولت با اپراتورهای تلفن همراه هم مسئله مهمی است و باید بررسی شود که این اپراتورها تا چه اندازه به تعهدات خود عمل کردند.

کد خبر: ۱۵۱٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha