۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
روند تخلیه خودروهای حامل گندم بوشهر تسریع شود/ افزایش ساعات کار تخلیه
مدیرکل اقتصادی استانداری بوشهر:

روند تخلیه خودروهای حامل گندم بوشهر تسریع شود/ افزایش ساعات کار تخلیه

بوشهر- مدیرکل اقتصادی استانداری بوشهر بر تسریع روند تخلیه خودروهای حامل گندم استان بوشهر تأکید کرد و گفت: ساعات کار تخلیه خودروهای حامل گندم افزایش می‌یابد.

به گزارش بازار، قاسم قائدی ظهر دوشنبه در بازدید از انبارهای سرپوشیده خرید تضمینی گندم استان بوشهر اظهار داشت: امسال ۹۰ هزار هکتار سطح زیر کشت گندم در استان داریم و انتظار داریم بیش از ۱۰۰ هزار تن برداشت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تاکنون طی مدت کوتاه برداشت گندم از قریب به ۱۶ هزار هکتار از اراضی زیر کشت انجام‌شده است و در حدود ۱۱ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری‌شده است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر از تسهیل در روند تخلیه خودروهای حامل گندم استان بوشهر خبر داد و افزود: به منظور تسهیل در روند تخلیه، ورود خودروها از پنج خودرو به ۱۵ خودرو افزایش یابد و ساعت پذیرش خودروهای حامل گندم تا ساعت ۱۹ افزایش یابد.

وی بیان کرد: به منظور عدم تجمع در مبادی ورودی انبارهای غله، سایر مراکز خرید توسط اداره کل تعاون روستایی استان به سرعت فعال شوند.

قائدی اضافه کرد: برداشت سریع و ایمن محصول و انجام سم‌پاشی محوطه و خودروهای حامل گندم و همچنین رعایت نکات بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و دستکش برای کارکنان و رعایت فاصله در هنگام انجام مراحل اداری در دستور کار متصدیان باشد.

مدیرکل اقتصادی استانداری بوشهر اظهار کرد: با توجه به شیوع همه‌گیری ویروس کرونا، امسال رعایت نکات بهداشتی در زمینه برداشت و خرید تضمینی گندم بیش از پیش اهمیت یافته است و باید پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت برای جلوگیری از انتقال بیماری از طریق ضدعفونی سطوح و ماشین‌آلات و جلوگیری از تجمع در انبارها با جدیت اجرا شود.

کد خبر: ۱۵٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha